قیمت گذاری SEO زشت است
در اینجا قیمتهایی که

بک لینک رایگان  انتظار برای بسته های سئو را دارید انتظار می رود

SEO یکی از بهترین فرصت ها برای دستیابی به رشد قابل تکرار و مقیاس پذیر است.

شاید شما در حال دریافت مشتریانی با ارزش بالا باشید زیرا صفحات فرود تبلیغات تبلیغاتی شما برای کلمات کلیدی پایین قیف رتبه بندی می شود. یا شاید شما مشتری را از طریق ترافیک پولی دریافت کرده و می خواهید هزینه های خود را برای دستیابی مشتری از طریق ترافیک ارگانیک کاهش دهید.

اما هزینه SEO برای شروع شما چقدر خواهد بود؟

یا ، شاید شما در طرف دیگر جدول به عنوان پیمانکار باشید. شما با برخی از مطالعات موردی چشمگیر آرزوی چشم انداز دارید. شما کل استراتژی محتوای سئو متناسب با اهداف تجاری آنها را فاش کرده اید. آنها از فرصتی برای همکاری با شما خوشحال هستند. اما فقط بعد از اینکه سوال بزرگ و خیره‌کننده را کنار گذاشتند:

"به هر حال ، خدمات SEO شما چقدر هزینه خواهد داشت؟"


آه . قیمت گذاری با وجود فاکتورهای زیادی که بر قیمت گذاری سئو تأثیر می گذارد ، موضوع به اندازه جریان فاضلاب تیره است. بنابراین به طور طبیعی ، بستگی به این دارد که پیمانکار چه خدماتی ارائه می دهد. در این مقاله ، آنچه را که به آن بستگی دارد به اشتراک خواهیم گذاشت.

اندی کرستودینا از Orbit Media افکار خود را درباره این که چرا اینقدر سردرگمی در روند قیمت گذاری وجود دارد ، به اشتراک می گذارد:


"[شرکت ها اغلب] نمی خواهند درک کنند که SEO چیست. آنها فقط می خواهند رتبه بگیرند. آنها ترافیک می خواهند. آنها می خواهند برای انجام همه کار ، شخص دیگری را واگذار کنند ، رها کنند و استخدام شوند . این نوعی هنر تاریک است. پیچیده است ‘لطفا فقط به من کمک کنید. این یک بررسی است. "
"بنابراین چگونه ارائه دهنده خدمات چگونه شماره ها را پیدا می کند ، آن را به مشتری توجیه می کند و معامله را می بندد؟ به خصوص وقتی مشتری خیلی بی علاقه به مکانیک کار باشد؟
"به دنیای دیوانه قیمت گذاری

سئو سایت خوش آمدید."
برای روشن شدن هزینه خدمات سئو ، ما 242 آژانس ، فریلنسر ، مشاوران و پیمانکارانی که ارائه دهنده این خدمات هستند را مورد بررسی قرار دادیم.

اگرچه ما به اهمیت آماری نرسیدیم ، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بین داده های نظرسنجی ارزشمندی پیدا کنید. علاوه بر این ، من نتایج خود را با نظرسنجی Credo در سال 2015 ، و نظرسنجی موز در سال 2012 مقایسه خواهیم کرد تا زمینه بیشتری ارائه شود.

برای نگرانی های آماری: ما داده های Moz را شامل می شویم ، زیرا به داده های قدیمی تر از اهمیت نزدیک تر است. با توجه به منبع کرودو ، ممکن است از نظر آماری نیز از نظر آماری معنادار نباشد ، اما داده های جدیدتر برای مقایسه و تضاد است.

آنچه در امروز می پوشانیم اینجاست:

takeaways برتر: وقت ندارید؟ این TL: DR با یافته های چگالش و هرگونه یادداشت شگفت انگیز از نتایج بررسی است.
مشتریان اول می آیند: ما توضیح می دهیم که چگونه یک رویکرد مشتری محور به شما در افزایش قیمت و نحوه توضیح ارزش سئو کمک می کند.
نتایج بررسی قیمت گذاری SEO: این همه داده های با شکوه از نظرسنجی ما است. لذت بردن!
ملاحظات نظرسنجی: برای شفافیت ، تمام اطلاعات مربوط به پاسخ دهندگان نظرسنجی خود را درج کرده ایم. محل کسب و کار ، سالهای فعالیت ، نوع شرکت و سایر اطلاعات مشابه.

غذای آماده بالا
در اینجا نکات برجسته بررسی قیمت گذاری سئو ما آورده شده است:

62٪ از پاسخ دهندگان خدمات خود را بین 76 تا 150 دلار در هر ساعت قیمت می کنند. 75.6٪ کمتر از 150 دلار در هر ساعت شارژ می شود. اکثر پیمانکاران ممکن است خودشان کم ارزش باشند. ماری هینز به اشتراک می گذارد که چرا او معتقد است کسی که در سیستم عامل SEO خوب است حداقل باید 150 دلار در ساعت شارژ کند.
24.6٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که

سئو وب سایت  هزینه ماهانه بین 1 تا 1،000 دلار هزینه دارند. در حدود یک سوم (30.6)) هزینه کمتر از 1000 دلار در ماه. اما نزدیک به یک چهارم (23٪) مورد بررسی 4000 دلار در ماه یا بیشتر هزینه پرداخت کرده اند.
قیمت گذاری تسلط برانگیز است. 81٪ از پاسخ دهندگان نرخ خود را براساس خدمتی که ارائه می دهند تغییر می دهند.
ممکن است شما را شگفت زده کند که از نظر کسانی که مورد بررسی قرار گرفتیم ، 6٪ از پاسخ دهندگان آژانس های بازاریابی سنتی و 11٪ شرکت های طراحی وب یا توسعه هستند. بله ، حتی آژانس های بازاریابی سنتی در سئو و بازی دیجیتالی قرار دارند.
سه سرویس مشهور برتر ارائه شده عبارتند از جستجوگرها در صفحه (82٪) ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی (81.2٪) و تولید محتوا (76.8٪) ، با این حال تنها 2٪ خود را به عنوان بخشی از آژانس محتوا معرفی می کنند.
تنها 34.4 درصد از پیمانکاران و آژانس های سئو خدمات طراحی اینفوگرافیک یا بصری ارائه می دهند. شاید اینفوگرافیک روند در حال مرگ است. یا شاید این یک فرصت بی استفاده باشد.
مشتریان اول می آیند
آیا می دانید که چگونه می توانید خدمات خود را قیمت گذاری کنید؟ می دانید ، با طی کردن آن خط خوب بین بودجه مشتری و انتظارات آنها.

مدل های نامشخص قیمت گذاری ، انجام کار خارج از محدوده و قراردادهای طولانی می تواند زانوی مرگ هر پیمانکار باشد. قبل از اینکه به نتایج قیمت گذاری سئو شیرجه بزنیم ، می خواهم این نکته را روشن کنم: مشتری شما به رشد شغل خود اهمیت می دهد. به طور معمول با کمک به آنها می توانند یک ROI مثبت بگیرند ، خواه از بازاریابی محتوا یا سئو. خودشه.

ممکن است آنها به سراغ شما بیایند زیرا در اثر پاندا یا پنگوئن ضربه خورده اند. یا شاید سایت آنها خراب شود زیرا ، "توسعه دهنده ما SEO را می داند."

اما نه بار از ده مورد ، یک هدف اصلی تجاری با درد مالی یا تمایل در ذهن وجود دارد. زیرا اگر مسئله پول نبود ، آنها نباید آتش را نادیده بگیرند تا شعله بزرگتر را در مقابل آنها قرار دهند.

در نتیجه ، ما معتقدیم که شما نباید قیمت به علاوه هزینه ارائه دهید. این یک نگرانی کوچک برای مشتری است که چقدر هزینه ارائه خدمات خود را برای شما دارد. شما در هندوستان ، پاکستان یا کانادا باشید ، اگر

سئو سایت فنی  بتوانید ارزش کافی را با مشتری برقرار کنید ، آنها از خدمات شما استفاده می کنند.

قیمت گذاری شما می تواند به اندازه دلخواه شما باشد ، تا زمانی که می توانید:

یک ROI به اندازه کافی بالا برای مشتری ارائه دهید که متناسب با بودجه آنها باشد. به عنوان مثال ، در Ramp Growth هدف ما حداقل نسبت 4: 1 از ارزش زندگی مشتری به هزینه خرید مشتری است.
توضیح دهید که چگونه خدمات SEO شما می توانند آن نتایج را ارائه دهند. ما این کار را در GR انجام می دهیم با استفاده از یک سطح شیب رشد مورد انتظار ، و توضیح روند کار.
شواهد کافی را نشان دهید که می توانید آن نتایج را ارائه دهید. این به معنای برقراری ارتباط روشن و نشان دادن اثبات اجتماعی مانند توصیفات مشتری ، انتشاراتی است که شما به نمایش گذاشته اید و مطالعات موردی درباره نتایج گذشته.


قیمت گذاری محصول شما هنوز آسان نیست.

شاید به این دلیل که شما حساس و درونگرا هستید. اگرچه عناصری از SEO وجود دارد که می توانید از عهده دیگران برآیید ، اما آموزش به مشتری آسان نیست که SEO عالی یک کالا نیست.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها