اما چرا آنها 

قیمت سئو سایت برای SEO بسیار مهم هستند و برای بررسی سئو ضروری هستند؟

خوب ، به دلیل اینکه از لینک های بک گراند به عنوان ابزار اعتبار Google استفاده می شود.

دقیقاً مانند اینکه نمی خواهید در زندگی واقعی با گروهی از مجرمان ارتباط برقرار کنید ، نمی خواهید وب سایت خود را با یک spammy مرتبط کنید. مثل این است که با همان قلم مو (بد) لکه دار شوید.

اگر واقعاً با پسران بد اینترنت با شهرت بدی در ارتباط باشید ، Google وب سایت شما را به روشی مشابه مشاهده می کند.

در عوض ، شما با رتبه بندی پایین و حداقل دید جستجو مجازات خواهید شد.

چگونه نمایه بک لینک خود را پاک کنیم
از آنجا که بک لینک در سئو بسیار مهم است ، من پاک کردن پروفایل بک لینک شما را به عنوان اولین قدم ذکر کردم.

نمایه بک لینک شما لیست کاملی از هر وب سایت است که به خود شما پیوند دارد.

برای یافتن آن ، به داشبورد Monitor Backlinks بروید و روی زبانه پیوندهای شما» کلیک کنید:

 

چک کردن

 

(اگر شما یک حساب

آموزش طراحی سایت  Monitor Backlinks ندارید ، می توانید آن را کاملا رایگان اینجا امتحان کنید. بعدا از من متشکرم!)

به عنوان بخشی از بررسی SEO شما ، می خواهید از این مدخل ها کاوش کنید و پیوندهایی با کیفیت پایین که می تواند به رتبه شما آسیب برساند ، پیدا کنید و به وب سایت خود اعتبار بدی دهید.

برای این کار می توانید به این موارد توجه کنید:

Domain Authority: هدف از بک لینک از سایتهایی که دارای نمره DA 40+ هستند.
صفحه صفحه: برای بک لینک از URL با نمره PA 40+ استفاده کنید.
خود سایت: آیا مربوط به شما است؟ یا اینکه کاملاً ارتباطی با مباحث شما ندارد؟ اگر صفحه ای که شما در آن پیوند دارید ، موضوعات یا حتی سایت خود را ذکر نکرده است ، از شر آن خلاص شوید!
هنگامی که لیست بک لینک های بد خود را گرفتید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را رد نکنید.

این به گوگل می گوید که سایت شما را با آنها مرتبط نکند ، قدرت کلی SEO شما را بالا ببرد و لینک بد را به طور کامل از بین نبرد.

برای انجام این کار ، کافی است کادر مربوطه را در هر پیوند با کیفیت پایین در نمایه backlink خود تیک بزنید ، روی نماد چرخ دنده کلیک کنید و "Disavow:" را بزنید.

 

چک کردن
 
این پیوندها به طور خودکار به 

تست سرعت سایت پرونده غیرمجاز اضافه می شوند که می توانید از برگه "Disavow Tool" صادر کرده و مستقیماً در Google بارگذاری کنید.

 

چک کردن
 
کار شما در اینجا انجام شده است ، دوست من!

2. سرعت بارگذاری سایت خود را بررسی کنید
عامل دیگری که هنگام تصمیم گیری در مورد رتبه بندی URL ، مورد توجه موتورهای جستجو قرار گرفته است ، سرعت سایت است.

 

چک کردن
 
در مورد آن فکر کنید: اولویت اصلی Google نمایش بالاترین کیفیت و مناسب ترین نتایج است. سایتی که 2+ دقیقه طول می کشد برای بارگیری آن متناسب با صورتحساب نیست؟

در وبلاگ منتشر شده در وبلاگ رسمی Google ، تیم آنها گفت:

سرعت بخشیدن به وب سایت ها مهم است - نه فقط برای دارندگان سایت بلکه برای همه کاربران اینترنت. سایتهای سریعتر باعث ایجاد خوشحالی کاربران می شوند و در مطالعات داخلی ما مشاهده کرده ایم که وقتی یک سایت به آرامی پاسخ می دهد ، بازدید کنندگان وقت کمتری را در آنجا می گذرانند.

اما سایتهای سریعتر فقط تجربه کاربر را بهبود نمی بخشند. داده های اخیر نشان می دهد که بهبود سرعت سایت باعث کاهش هزینه های عملیاتی نیز می شود.

مانند ما ، کاربران ما مقدار زیادی از سرعت را به خود اختصاص می دهند - به همین دلیل تصمیم گرفته ایم که سرعت سایت را در رتبه بندی های جستجو در نظر بگیریم.

ما از منابع متنوعی برای تعیین سرعت یک سایت نسبت به سایر سایتها استفاده می کنیم.

این کار باید در لیست کارهای انجام شده در جستجوگر SEO شما باشد زیرا با گذشت زمان احتمالاً سایت شما برای بارگیری بیشتر طول می کشد.

به این دلیل است که با گذشت زمان به طور مداوم فایلهای بیشتری را روی سرور خود (از جمله تصاویر!) بارگذاری می کنید ، که سرعت صفحه سایت شما را با گذشت زمان کند می کند.

نحوه بررسی و بهبود سرعت صفحه
چگونه می خواهید از ابزاری تأیید شده توسط Google برای اندازه گیری سرعت بارگذاری سایت خود استفاده کنید ، و بررسی کنید که نمی خواهد پدال گاز را در استراتژی سئو خود کند کند؟

(اگر شما به آن کار خندیدید به +10 امتیاز شما می دهد. من این کار را کردم.)

خوشبختانه برای شما ، من این چیز را کردم: PageSpeed ​​Insights Google.

کاملاً رایگان برای استفاده ،

طراحی سایت در تهران کافیست URL وب سایت خود را در این ابزار پر کنید و به شما می گوید بارگیری وب سایت شما چقدر طول می کشد:

 

چک کردن
 
این ابزار نفیس نه تنها از 100 صفحه به وب سایت شما نمره می دهد ، بلکه توضیح می دهد که چگونه می توانید پیشرفت کنید.

این می تواند از:

تصاویر فشرده سازی
حذف پرونده های غیر ضروری
از بین بردن کد ویژه JavaScript از بالا
از برنامه نویس وب خود بخواهید که کد غیر ضروری را حذف کند
در مورد توصیه های مستقیم از دهان اسب صحبت کنید!

3. برچسب های متا را تکرار نکنید
برچسب های متا ، همچنین به عنوان عناوین متا و توضیحات نیز شناخته می شوند ، دو فیلمی هستند که موتورهای جستجو هنگام فهمیدن صفحه از آن استفاده می کنند و از کجا باید رتبه بندی کنند.

به این دلیل است که عناوین متا اولین چیزهایی هستند که عنکبوتهای موتور جستجو هنگام فهرست کردن URL جدید می خوانند. اغلب حاوی کلمه کلیدی اصلی و نام تجاری خود ، اگر می خواهید در SERP ها شانس داشته باشید باید این زمینه را بهینه کنید.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها