سپری کردن وقت با کیفیت برای آشنایی با مشتری ، اهداف و توانایی های آنها و آشنایی آنها با تیم خود ، شما را برای ایجاد یک رابطه مشتری و آژانس بهتر تنظیم می کند. جواب این کارگاه های غوطه وری است. درباره نحوه ایجاد یک بنیاد قوی با مشتریان خود در جمعه Whiteboard جمعه که توسط Heather Physioc ارائه شده است ، بیشتر بدانید.


برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!
رونویسی فیلم
سلام ، همه ، و به جمعه Whiteboard خوش آمدید. نام من هدر فیزیوک است و من مدیر گروه کشف در VMLY & R هستم. بنابراین من یاد گرفتم که وقتی شما به درستی مشتری را سوار می شوید ، بقیه روابط بسیار نرم تر می شوند.

از طریق برخی از ضربات سخت و ضربات سخت در این راه ، ما با این مدل کارگاه غوطه وری آشنا شده ایم که می خواهم با شما در میان بگذارم. بنابراین من واقعاً نظرسنجی از صنعت جستجو کردم و فهمیدم که اگر اصلاً زحمت انجام یک کار صحیح را با آنها انجام دهیم ، تمایل داریم مشتریان را به صورت متناقض از یکی به دیگری سوار کنیم. بنابراین برای مقابله با این مشکل ، بیایید از طریق کارگاه غوطه وری صحبت کنیم.

چرا کارگاه غوطه وری با مشتری انجام می شود؟
بنابراین چرا زحمت کشیدن زمان مکث ، کند کردن و انجام کارگاه غوطه وری را با مشتری انجام می دهید؟

1. سریع اطلاعات کسب کنید
خوب ، اول ، این امکان را به شما می دهد تا خیلی سریعتر از آنچه که دوست دارید اگر در سال اول مشارکت خود را انتخاب کنید ، دانش بیشتری کسب کنید.

2. گفتگو را باز می کند
بعد گفتگو از روز اول آغاز می شود.

این انتظار را ایجاد می کند که شما مکالمه داشته باشید و انتظار می رود مشتری با شما در آن فرآیند شرکت کند.

3. ایجاد روابط
شما می خواهید یک رابطه برقرار کنید که بدانید می توانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. همچنین شروع به ایجاد روابط می کند ، بنابراین نه تنها با تماس فوری و روزمره با مشتری ، بلکه افرادی مانند رئیس و همسالان خود در داخل سازمان خود دوست دارند که می توانند مسدود کننده یا طرفدار کارهای جستجو باشند که مشتری شما می خواهد. سعی کنید پیاده سازی کنید

4- ترسیم اهداف ، نقشه راه و اندازه گیری موفقیت
به طور طبیعی کارگاه غوطه وری نیز برای شما مهم است که بتوانید با هدف خود برنامه هدف خود را با مشتری خود هماهنگ کنید ، نقشه راه را برای نحوه ارائه برنامه جستجو تعریف کنید و در مورد نحوه سنجش توافق کنید. موفقیت ، زیرا اگر آنها موفقیت را از یک طریق اندازه می گیرند و موفقیت را به روش دیگری اندازه می گیرند ، می توانید در مکان های کاملاً متفاوتی قرار بگیرید.

5- DNA مارک را درک کنید
در نهایت ، هدف از یک کارگاه مشترک غوطه وری درک واقعی DNA از مارک ، آنچه باعث می شود آنها تیک بزنند ، مشتریان آنها چه کسانی هستند ، چرا باید از آنچه این مارک ارائه می دهد مراقبت کنند ، که به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص جستجو ، درک کنید. چگونه می توانید به آنها و مشتریانشان کمک کنید.

تنظیمات

زندگی کن (یا از گپ های ویدیویی استفاده کنید)
بنابراین تنظیم این کارگاه غوطه وری در حالت ایده آل باید بصورت زنده ، حضوری ، رو در رو ، همان اتاق ، در همان زمان ، در همان مکان ، همان ماموریت باشد.

اما بدترین حالت ، اگر به دلایلی امکان پذیر نباشد ، می توانید با چت های ویدیویی نیز این کار را از بین ببرید ، اما حداقل در حال دستیابی به آن ارتباط چهره به چهره هستید. دیالوگ های زیادی وجود دارد که به عقب و جلو انجام می شود ، بنابراین این واقعاً بسیار مهم است. همچنین ایجاد همدلی ، ارتباط و اعتماد بین مردم بسیار مهم است. دیدن چهره یکدیگر تفاوت بزرگی ایجاد می کند.


بیش از 1-3 روز
اکنون به نظر من تنظیم ایده آل برای کارگاه غوطه وری دو روز است ، بنابراین می توانید خیلی پیشرفت کنید.

دو روز سخت است. اما اگر باید برای مارک های کوچکتر ساده سازی کنید ، می توانید با یک مورد آن را کاملاً کنار بزنید. یا اگر به این شیوه تمایل دارید که آن را دراز کنید و زمان بیشتری را برای ادامه کار برقرار کنید تا رابطه برقرار کنید و عمیق تر حفاری کنید ، به هر معنی آن را به سه روز افزایش دهید.

https://tandisnik.hatenablog.com                       

دستور کار را سفارشی کنید
سرانجام ، برای سفارشی سازی دستور کار باید با مشتری کار کنید. بنابراین می خواهم الگوی اصلی یک کارگاه کارگاه غوطه وری را با جلساتی که می دانم برای کارهای جستجوی من مهم باشند ارسال کنم.

اما من با آن مشتری همکاری می کنم تا جلساتی را که مناسب برای تجارت و نیازهای آنها است ، سفارشی کنم. بنابراین بلافاصله ما آنها را به کارگاه خریداری کردیم ، زیرا آنها پوست بازی دارند. آنها می دانند که کدام بخش ها مشکل آور خواهند بود. آنها می دانند چه هدفی در سرشان دارند. بنابراین این اولین نکته ارتباطی شما برای موفقیت در این زمینه است.

انواع جلسات
بنابراین چه نوع جلساتی را می خواهیم در کارگاه غوطه وری داشته باشیم؟

چشم انداز
اولین جلسه یک جلسه بینایی است و این در حقیقت است که از مراجعین می خواهم به ما بیاورند. بنابراین ما حدود 90 دقیقه زمانبندی می کنیم تا مشتری بتواند در مورد برند خود ، استراتژی فراگیر آنها برای سال ، استراتژی بازاریابی آنها برای سال ، ما را ارائه دهد.

ما می خواهیم در مورد اهداف آنها ، اهداف درآمد ، اهداف ، مشکلاتی که آنها سعی در حل آنها دارند ، یا تهدیداتی که آنها به کسب و کار می بینند بشنویم. هرچه در ذهنشان باشد یا حفظ کنند


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها