ایجاد برچسبهای

بهترین شرکت طراحی سایت  عنوان منحصر به فرد و توصیفی
افزایش سرعت بارگذاری صفحه برای کاهش نرخ گزاف گویی
نوشتن متن جایگزین توصیفی و بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی برای تصاویر در سایت خود
بهینه سازی عناوین با کلمات کلیدی و توضیحات مربوطه
پیوند محتوای سایت با پیوندهای داخلی برای بهبود ناوبری و فهرست بندی
با استفاده از URL های معقول و آسان برای خواندن
نوشتن توضیحات متا برای بهبود دید در صفحه نتایج موتور جستجو و بهبود ارتباط
6. اعتبار خود را با دقت مدیریت کنید
مدیریت اعتبار (Reputation) همیشه چیزی نیست که افراد هنگام بحث درباره سئو درباره آنها صحبت می کنند ، اما این یک عنصر مهم است که نباید از آن چشم پوشی کرد. مدیریت اعتبار معروفیت همه چیز در مورد کنترل آنچه مردم هنگام جستجو به صورت آنلاین از طریق تجارت شما می بینند است. به عنوان مثال ، می گویند شما رستورانی بودید که چندین بار بررسی بد Yelp را پشت سر هم دریافت کردید و با یک مشتری در فیس بوک وارد یک اسپات نابالغ شدید. پس از آن ، هر مشتری بالقوه که از اینترنت استفاده می کند تصمیم بگیرد که در محل شما ناهار بخورد یا نه ، پیش از هر چیز دیگری با بررسی های بد و بحث رسانه های اجتماعی روبرو خواهد شد و این از آن پس شهرت رستوران شما خواهد بود.

بنابراین ، مدیریت اعتبار اعتبار همه چیز را در مورد اطمینان از اینکه بهترین راه پایتان را به صورت آنلاین به بازار ارائه می دهید ، وقتی مشتریان به دنبال شما هستند ، می توانید انجام دهید:

همیشه هنگام تعامل

بهترین شرکت سئو سایت با مشتریان حرفه ای باشید
به طور منظم بررسی های آنلاین را مرور کنید
در حال پاسخگویی به بررسیهای منفی به سرعت ، آرام و حرفه ای هستیم
تشویق نظرات و توصیفات مثبت از مشتریان راضی
7. ایجاد یک استراتژی یکپارچه برای پیگیری شما
وقتی می خواهید SEO برای شما کار کند ، نمی تواند کاری باشد که به صورت پاره وقت یا با حداقل تلاش انجام دهید. برای رونق فروش با سئو ، باید با تلاش و کوشش خود را باهوش و متعهد بدانید ، این بدان معنی است که داشتن یک استراتژی محکم است که تمام مؤلفه های مورد بحث در اینجا را شامل می شود. برای تحقق این هدف ، به تیمی در محل احتیاج دارید که با بهترین شیوه های SEO آشنا باشد و افرادی که می توانند اهداف شرکت شما را بررسی کنند تا یک استراتژی بلند مدت را ایجاد کرده و به شما در دستیابی به آنها کمک کنند.

راه های لازم برای به خاطر سپردن
راه های لازم برای به خاطر سپردن
SEO مهم موفقیت هر کسب

کار در منزل  و کار مدرن است ، نه تنها به دلیل اینکه می تواند دید شما را افزایش داده و به صورت آنلاین برسد ، بلکه به این دلیل است که می تواند به شما در افزایش فروش با رانندگی بیشتر به سایت خود کمک کند ، فرصت های بیشتری برای تبدیل منجر به مشتری فراهم می کند ، و به شما ابزاری را که برای افزایش نرخ تبدیل نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد. اما سئو موجودی چندوجهی است و نکات اصلی برای تمرکز در مورد تمایل به افزایش فروش شامل موارد زیر است:

تحقیق ، انتخاب و اجرای کلمات کلیدی مرتبط
با استفاده از کلمات کلیدی به طور استراتژیک در همه جا می توانید
ایجاد محتوای جذاب و مهیج که لذت و اطلاع رسانی کند
استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد مخاطبان خود و ایجاد روابط
با تمرکز بر SEO محلی
اطمینان حاصل کنید که استراتژی دیجیتالی شما بهینه شده است
سخت کار کردن در جستجوگرها روی صفحه که به شما اطمینان می دهد سایتی دارید که چشم اندازها را جذب و حفظ خواهد کرد
تمیز نگه داشتن شهرت آنلاین خود را
سرانجام ، به یاد داشته باشید که ایجاد و حفظ یک استراتژی جامع که اولویت بندی همه این عناصر است به همان اندازه عناصر مهم است زیرا این بهترین راه برای اطمینان از ساخت یک دستگاه SEO مناسب روغن است که به شما در افزایش فروش کمک می کند.

چگونه می توان

طراحی وب سایت ارزان   مشتری جدید SEO دریافت کرد
استراتژی های اثبات شده از یک متخصص صنعت ، آیرس لوتاریس
افراد نیازمند SEO را از کجا می یابید و چگونه می توانید خدمات سئو خود را به آنها بسپارید؟ امروز ما برای پاسخ به یکی از بهترین های این حوزه روی آوردیم: آیرس لوتاریس ، مشاور برجسته سئو از انگلیس (و یک کاربر وفادار SEO PowerSuite).

متخصص ما - آیرس لوتاریس


آیرس لوتاریس بنیانگذار و مشاور تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیک در یکی از بزرگترین آژانس های جستجوگرها مبتنی بر انگلستان است - گروه پورتاس.

پیش از تأسیس آژانس سئو خود ، آیرس سرپرستی SEO.co.uk و Net Natives را بر عهده گرفت.

آیرس طی بیش از 14 سال تجربه خود در SEO (و همچنین تجربه 6 ساله در مدیریت PPC و تبلیغات رسانه های اجتماعی) با ده ها مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ همکاری کرده است.

آیرس دارای یک دوره سئو با بیش از 2.8k دانشجو در Udemy پرداخت می کند و دوره های SEO را برای صاحبان مشاغل SME برگزار می کند.

این که آیا شما فقط تصمیم گرفتید که به عنوان یک مشاور سئو درآمد کسب کنید و به دنبال اولین مشتری SEO خود هستید یا می خواهید تجارت سئویی را که مدتی در آن کار کرده اید گسترش دهید . اول و مهمترین چیز این است که شما در بعضی موارد هستید برنامه ریزی عمیق استراتژیک برای یافتن چشم انداز خود و چگونگی تبدیل آنها به پرداخت مشتری.

برای آژانس های سئو و مشاورانی که در عبارات کلیدی مرتبط با Google رتبه بالایی دارند ، ساده ترین راه برای تبدیل مشتری ، البته از طریق راه های ورودی است.

با این حال ، برای کسانی که رتبه بسیار یا اصلاً را کسب نمی کنند (آه قهقهه) ، گزینه های زیادی وجود ندارد. بسیاری از SEO ها به تبلیغات پولی روی می آورند - و گرچه همیشه به منظور بدست آوردن ترافیک ، قرار گرفتن در معرض دید مشتری و مشتری کار می کند ، اما هرگز نباید به نظر من به عنوان یک استراتژی بلند مدت قابل اعتماد مورد استفاده قرار گیرد.

"با تبلیغات پرداخت شده ، میزان سرمایه مورد نیاز برای به دست آوردن مشتری SEO بسیار زیاد است ، به خصوص هنگامی که شما می توانید به طور رایگان در همان مشتری بچرخید".

یک گزینه جایگزین برای تبلیغات پرداخت شده ، راهکاری است که من در آن می روم - این صرفاً زمان صرف تر از ارسال آگهی است ، اما بسیار مؤثرتر (و کاملا رایگان) است. این استراتژی در کل کار خودم در سئو بسیار خوب برای من کار کرده است.

با شنوندگان خود ارتباط داشته باشید
اگر مشتریان شما نتوانند شما را پیدا کنند (از طریق جستجوی ارگانیک یا تبلیغات شما) ، تنها گزینه باقی مانده برای شما این است که خودتان به دنبال آنها بروید.

این جایی است که بیشتر تلاشهای من در این چند سال گذشته سرمایه گذاری شده است و جایی که توانسته ام بزرگترین مشتریانی که تاکنون با آنها کار کرده ام را تبدیل کنم.

استراتژی شما در اینجا این است که:

معیارهای جستجو را تعیین کنید.
افرادی را پیدا کنید که به دنبال مشاوره SEO هستند؛
به کمک و تخصص خود برسید.
قبل از اینکه تو شروع کنی:
لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر خود ایجاد کنید
می دانید در جستجوی افرادی هستید که به دنبال کمک SEO هستند یا به دنبال آژانس سئو هستید. اما آنها همیشه نیازهای خود را با صراحت بیان نمی کنند. ممکن است چشم انداز مشتری شما سؤالات خاص تری داشته باشد که مربوط به جنبه های خاص SEO باشد - به روزرسانی های اخیر Google یا مجازات های دستی فکر کنید. قبل از شروع شکار مشتری خود ، ایده خوبی است که بنشینید و لیست کاملی از کلمات کلیدی را که در جستجوی خود استفاده خواهید کرد ، تشکیل دهید ، هم اصطلاحات مربوط به سئو عمومی و هم عبارات کلیدی خاص تر - ترجیحا مربوط به جنبه های سئو شما تخصص دارد. در اینجا مثالی از آنچه در لیست شما ممکن است ظاهر باشد وجود دارد:


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها