2. عناوین بی نظیری بنویسید
تمام صفحات وب موجود در وب 

سئو گوگل سایت شما بی نظیر است. همه برچسب های عنوان خود را به گونه ای سفارشی کنید که نشان دهنده محتوای اصلی آن صفحه خاص باشد.

توضیحات دقیق و عناوین روشن به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را بدانند. در عین حال ، آنها به کاربرانی که به دنبال پاسخ هایی هستند که محتوای شما ارائه می دهد ، کمک می کنند.

برای یافتن بهترین عناوین برای صفحات وب خود ، باید خود را در کفش بازدید کنندگان جستجو قرار دهید.

استفاده از عناوین عمومی مانند "New Post" یا "Home" ممکن است موتورهای جستجو را به این باور برساند که وب سایت شما دارای محتوای تکراری است. علاوه بر این ، چنین عناوینی در جذب خوانندگان موفق نیستند.

اصالت و منحصر به فرد بودن برای بهینه سازی عنوان سئو بسیار مهم است.

3. از کلمات کلیدی درست استفاده کنید
ابتدا مناسب ترین کلمات کلیدی را برای مارک و طاقچه خود بیابید. همچنین باید کلمات کلیدی را که رقبا برای آنها رتبه بندی می کنند ، بررسی کنید. برای این کار ، می توانید از ابزار تجزیه و تحلیل رقبای سئو ما استفاده کنید.

در صورت بهینه سازی آنها با کلمات کلیدی مناسب ، برچسب های عنوان می توانند به شما در دستیابی به رتبه بندی جستجوی بهتر کمک کنند. بهترین راه برای کلمات کلیدی برای بهینه سازی عنوان SEO ، اضافه کردن آنها در ابتدای عنوان است.

اما گول نزنید!

Google وب مسترها را تشویق نمی کند عناوین خود را با کلمات کلیدی پر کنند. Google ممکن است نتایج جستجو را به عنوان اسپم تشخیص دهد. این یک تجربه کاربر بد را ایجاد می کند ، بنابراین موتورهای جستجو آن را به عنوان یک استراتژی مثبت نمی بینند.

عنوان عنوان نظافت سگ
تصویر از طریق Google

از لیستی از کلمات کلیدی که ارتباط

قیمت سئو سایت  تنگاتنگی با یکدیگر دارند یا تغییرات چند برابر با همان عبارت چند بار در برچسب عنوان استفاده نکنید ، استفاده کنید. در تصویر بالا ، تغییرات کلمه داماد سه بار ظاهر می شود. این قطعاً بیشتر از چیزی است که لازم است.

پر کردن تعداد زیادی از کلمات کلیدی می تواند بر ابتکارات بهینه سازی عنوان SEO شما تأثیر منفی بگذارد.

4- از نام تجاری خود استفاده کنید
استفاده از نام تجاری خود در برچسب عنوان شما می تواند یک عنصر قابل اعتماد بودن و اعتبار را به محتوای شما بیفزاید. این امر به ویژه در مورد مارک های تثبیت شده صادق است.

به عنوان مثال SERP
تصویر از طریق Google

اگر کاربران از قبل مارک شما را بشناسند ، به احتمال زیاد بر روی عنوان صفحه ای که دارای مارک شما است ، کلیک می کنند. به این دلیل که احتمالاً آنها شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی مطمئن و مطمئن تر در نظر می گیرند.

اما برای جلوگیری از آسیب خواندن خواندن ، همیشه نام تجاری خود را در انتهای عنوان صفحه اضافه کنید. برای اینکه بیشتر برچسب عنوان خود را تمیز تر جلوه دهد ، از یک محدود کننده مانند روده بزرگ ، روده یا لوله استفاده کنید.

افزودن نام تجاری شما همچنین می تواند به شما در بهینه سازی عنوان SEO خود کمک کند.

چرا برچسب عنوان شما همیشه در SERP ها نمایش داده نمی شود
بعضی اوقات ، ممکن است متوجه شوید که Google عنوان صفحه ای را نشان می دهد که با عنوانی که وارد کرده اید متفاوت است. این می تواند گیج کننده باشد ، به خصوص اگر در زمان و تلاش خود برای یافتن برچسب عنوان مناسب برای محتوای خود سرمایه گذاری کرده باشید.

در چنین سناریو ، توضیحات ذکر شده در زیر می تواند به شما کمک کند درک کنید که چرا این اتفاق افتاده است:

واژگون سازی کلمات کلیدی: اگر در برچسب عنوان خود بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکردید ، ممکن است Google عنوان را برای شما بازنویسی کند. بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی یک "نه" بزرگ برای بهینه سازی عنوان SEO است. برای جلوگیری از چنین شرایطی ، روی نوشتن عناوینی که واقعاً برای کاربران جستجو مفید است ، تمرکز کنید.
عناوین جایگزین: همراه با برچسب عنوان ، شما ممکن است عناوین متا جایگزین اضافه کنید. گاهی اوقات ، Google ممکن است هر یک از عناوین جایگزین را انتخاب کرده و آنها را در نتایج جستجو نمایش دهد.

اگر عنوان متا مربوطه را نوشتید ، پس این سناریو نباید شما را نگران کند. اگر متوجه شدید عنوان نمایش داده شده در SERP ها مناسب نیست ، در نظر بگیرید برچسب های عنوان و عنوان متا خود را تغییر دهید.

عدم مطابقت با پرس و جو جستجو: اگر صفحه وب شما با یک جستجوی جستجو مطابقت دارد اما عنوان شما وجود ندارد ، ممکن است Google عنوان شما را بازنویسی کند.
هیچ عنوان دقیقاً مطابق با هر پرس و جو  ب

هینه سازی سایت جستجو نیست. با این حال ، اگر عنوان شما برای کلمات کلیدی که دارای حجم جستجوی بالایی هستند ، انتخاب نشود ، یک پرچم قرمز است. در چنین مواردی ، باید برچسب عنوان خود را مجددا بازنویسی کنید تا آن را برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا بهینه کنید.

اگر Google هر یک از موارد ذکر شده در عنوان شما را تشخیص دهد ، موتور جستجو احتمالاً عنوان جدیدی را برای صفحه وب شما ایجاد می کند. این عنوان جدید بر اساس متن روی صفحه ، لنگرها و منابع دیگر ایجاد شده است.

برای جلوگیری از این ، شما باید روی بهینه سازی عنوان SEO برای همه صفحات وب خود تمرکز کنید.

با این حال ، گاهی اوقات ممکن است Google عناوین صفحات با عناوین کاملاً نوشته شده و مختصر را تغییر دهد. صرف نظر از پرس و جو جستجو ، عنوانی که توسط مدیر وب مشخص شده است همیشه ثابت است.

اما Google قصد دارد نتایج جستجوی خود را برای مطابقت بهتر با پرس و جو کاربر تنظیم کند. Google عناوین شخصی سازی شده را به کار می گیرد تا برای کاربران توضیح دهد که چرا یک نتیجه خاص برای آنها مهم است.

توضیح نتایج و اهمیت و متناسب سازی نتایج برای درخواست کاربر می تواند در واقع احتمال بازدید آنها از یک صفحه وب را افزایش دهد.

اگر از عنوانی که Google تغییر کرده است راضی نیستید ، همیشه می توانید آن را تغییر دهید. برای این کار می توانید از انجمن راهنمائی وب مسترها کمک بگیرید.

نتیجه
نادیده گرفتن برچسب های عنوان آسان است وقتی که شما به عنوان بخشی از استراتژی SEO خود نگران چیزهای بزرگتری هستید. اما نادیده گرفتن بهینه سازی عنوان SEO می تواند هزینه های زیادی برای شما داشته باشد. عنوان صفحه شما نقش تعیین کننده ای در تعیین چگونگی رتبه بندی آن در SERP ها دارد.

خوشبختانه ، نوشتن عناوین صفحه مؤثر نیاز به

کاربرد سئو  وقت و تلاش زیادی ندارد. اما می تواند نتایج بزرگی را از نظر بهبود رتبه بندی جستجوی شما به دست آورد.

برای ایجاد عناوین مؤثر ، باید بدانید که چگونه الگوریتم های رتبه بندی گوگل عملکرد دارند و تعادل مناسبی بین نوشتن عناوین متمرکز بر کلمه کلیدی و کاربر متمرکز پیدا می کنند.

آیا نکات دیگری برای بهینه سازی عنوان SEO دارید؟ لطفا در بخش نظرات زیر ما را به ما اطلاع دهید.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها