با جستجو در این کلمات کلیدی برای رقبای خود ، سایر جستجوهای مرتبط با دم بلند و مرتبط را کشف خواهید کرد.

اما این فقط یک رقیب است. بنابراین در اینجا ترفند دیگری وجود دارد .

از ابزار Ahrefs Content Gap استفاده کنید تا کلمات کلیدی رایج را برای چندین رقبا به طور هم زمان مشاهده کنید.

فقط کافیست در یک دسته از رقبا جای بچسبانید ، "حداقل یکی از اهداف را باید در 10 صفحه برتر قرار داد" کادر بررسی شده را بزنید ، و دکمه "نمایش کلمات کلیدی" را بزنید. شما باید چیزی شبیه به این را ببینید:

کلمات کلیدی شکاف محتوا

سئو سایت در اراک

خوب! بسیار ایده های خوب وجود دارد!

نکات PRO
این کار را برای مشاغل مشابه در سایر مناطق بزرگتر (به عنوان مثال ، یک شهر بزرگ) انجام دهید تا از کلمات کلیدی که ممکن است در منطقه شما نیز مرتبط باشد ، پرده بردارید ، که ممکن است رقبای محلی شما از دست رفته باشند.

به عنوان مثال ، هنگامی که من برای برخی از بالگردهای مستقر در لندن تجزیه و تحلیل محتوا شکاف را انجام دادم ، کلمات کلیدی مانند "لوندون زهکشی مسدود" و "لندون تخلیه شده" را مشاهده کردم.

هیچ یک از این تغییرات برای رقبای محلی به وجود نیامده است ، بنابراین ممکن است میوه کمی آویزان در تغییرات شفیلد این کلمات کلیدی وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، "زهکشی بلوک زهکشی ، و غیره"

فصل 2. Google برای کسب و کار من ، مکان های بینگ و لیست های اپل نقشه
ادعا و بهینه سازی لیست Google My Business شما مطمئناً مهمترین بخش SEO محلی است ، اگرچه لیست های Bing Places و Apple Maps نیز مهم هستند.

تنظیم این موارد دشوار نیست ، فقط دستورالعمل های ارائه شده توسط Google / Bing / Apple را دنبال می کنید.

اما به ویژه با GMB ، مواردی وجود دارد که تمایل به بالا بردن صاحبان مشاغل را دارند.

به همین دلیل است که من یک پیمایش کامل را در زیر وارد کرده ام.

2.1. Google برای کسب و کار من
Google My Business یک ابزار رایگان و با کاربرد آسان برای کسب و کارها و سازمانها است تا بتوانند حضور آنلاین خود را در Google ، از جمله جستجو و Maps مدیریت کنند. (منبع)

طبق گفته موز ، GMB یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی محلی برای هر دو "میان وعده بسته" و همچنین نتایج ارگانیک است.

برای تنظیم آن ، به اینجا بروید ، سپس این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1. نام تجارت خود را وارد کنید
Google ابتدا نام کسب و کار شما را درخواست می کند.

شما دو گزینه در اینجا دارید:

ایجاد یک تجارت جدید
ادعا و تجارت موجود
شروع به تایپ کنید و Google جستجوی کسب و کار شما را در سیستم خود جستجو می کند.

starbucks.gmb

سئو سایت در ارومیه

اگر آن را داشته باشید ، آن را خواهید دید. در صورت عدم امکان "ایجاد یک تجارت با این نام" را انتخاب کنید.

پیشنهاد
در اینجا سعی نکنید کلمات کلیدی shoehorn را ببندید. فقط نام تجاری و نام تجاری خود را وارد کنید.

به عنوان مثال ، اگر کافی شاپی را در نیویورک به نام دژا Brew اداره می کنید ، پس از آن به عنوان نام تجاری خود دژا Brew را وارد کنید. چیزی مانند کافی شاپ قهوه دژا Brew نیویورک وارد نکنید - این مخالف دستورالعمل های Google برای کسب و کار من است.

مرحله 2. آدرس خود را وارد کنید
در مرحله بعد ، Google آدرس شما را می خواهد.

اگر ادعای شغلی را دارید که Google قبلاً در سیستم خود دارد ، این نسخه پیش فرض است. در غیر این صورت ، باید آدرس خود را وارد کنید.

محل gmb

اگر با نمای فروشگاه مشاغل آجر و ملات دارید ، این کار ساده است - کافی است آدرس فروشگاه خود را وارد کنید.

اما اگر ممکن است وارد شوید ، گیج شده اید:

شما از خانه کار می کنید.
شما یک یا چند شریک تجاری دارید و هر دو از خانه کار می کنند (چندین آدرس)
تجارت شما موبایل است (به عنوان مثال ، کامیون مواد غذایی).
شما یک یا چند دفتر دارید.
شما یک دفتر مجازی دارید ، اما هیچ مکان جسمی واقعی ندارید.
شما در یک مکان فیزیکی و از راه دور (به عنوان مثال ، غذای آماده) به مشتریان خدمت می کنید.
توصیه من این است:

سئو سایت در اردبیل 

اگر یک دفتر فیزیکی واقعی دارید ، از آن آدرس استفاده کنید.
اگر شما (و یک یا چند شریک تجاری) از خانه کار می کنید ، آدرس خانه شخص نزدیک به منطقه اصلی کسب و کار شما را لیست کنید.
اگر فقط یک دفتر مجازی دارید ، از این آدرس استفاده نکنید ، مگر اینکه این اداره "در ساعات کاری" مستقر باشد. "انجام این کار بر خلاف دستورالعمل های GMB است. به جای آن از آدرس منزل خود استفاده کنید.
به یاد داشته باشید ، ثبات در اینجا مهم است ، بنابراین من توصیه می کنم که اطلاعات مربوط به صفحه گسترده ای را که قبلاً ایجاد کرده اید ، کپی کنید تا اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات درست و مطابق با اطلاعات موجود در وب سایت شما (و سایر لیست های تجاری شما ممکن است باشد) باشد.

ادعای یک لیست موجود را دارید؟ اطلاعات Google را در برابر اطلاعات موجود در صفحه گسترده خود بررسی کنید. در صورت وم بروزرسانی کنید.

همچنین می توانید جعبه چک با عنوان "من کالاها و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهم" مشاهده خواهید کرد.

ارائه

انتخاب این کار نشان می دهد که شما یک تجارت تجاری در منطقه هستید.

در اصل ، اگر در واقع کالاها و خدمات خود را به مشتریان خود تحویل می دهید باید این جعبه را تیک بزنید . حتی اگر شما نیز در یک مکان فیزیکی به مشتریان (مثلاً رستوران با غذای آماده) استفاده کنید.

اگر این کار را انجام دهید ، کادر تأیید دیگر ظاهر می شود. "آدرس من را مخفی کنید (این یک فروشگاه نیست)."

آدرس من را مخفی کنید

انتخاب این بدان معنی است که اگر Google موقعیت مکانی کسب و کار شما (برای اهداف تأیید) را بداند ، آنها آدرس شما را به Google معمولی Google نشان نمی دهند. در صفحه GMB شما خصوصی و بدون لیست باقی خواهد ماند.

اگر آدرس خانه را ذکر کردید ، توصیه می کنم این کادر را بررسی کنید.

مرحله 3. مکان دقیق خود را وارد کنید
صفحه بعدی نقشه ای را با پین موقعیت مکانی نشان می دهد.

می توانید این مکان را بکشید و حرکت دهید تا مکان دقیق کار خود را مشخص کنید.

محل gmb

سئو سایت در اصفهان 

از 10 مورد 9 بار ، می توانید به گوگل اعتماد کنید


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها