صرف نظر از اینکه در حال حاضر مشغول به کار هستید ، زندگی می کنید و اینترنت را تنفس می کنید یا می خواهید از حضور آنلاین خود استفاده کنید ، یک اصطلاح جادویی است که احتمالاً از آن شنیده اید - SEO.

SEO مخفف اصطلاح بهینه سازی موتورهای جستجو است و توسط بسیاری از آنها به عنوان برخی از تکنیک های دستکاری در نظر گرفته می شود که می تواند در نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای ج

سئو سایت

ستجو تأثیر داشته باشد.

فقط بخشی از این درست است.

در واقع ، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر مختلف (به عنوان مثال گوگل ، بینگ ، یاهو) ، اگر به خوبی انجام شود ، می تواند دید یک وب سایت را در SERP ها (صفحات نتیجه موتور جستجو) بهبود بخشد. با این حال ، امروزه SEO دیگر درمورد تکنیک های کی نیست که منظور فریب موتورهای جستجو و کاربران آنها است.

در واقع دلیل اینکه گوگل این روزها الگوریتم های خود را به روز می کند ، این است که می خواهد اطمینان حاصل کند که فقط شیوه های سئو خوب روزانه توسط صاحبان وب سایت انجام می شود. تکنیک های مناسب تکنیکی مناسب هستند که نه تنها به یک صفحه وب کمک می کنند تا رتبه بالاتری داشته باشند بلکه بیشتر از همه آنهایی که به افراد کمک می کنند تا اطلاعات مربوط را بدون زحمت پیدا کنند. در دنیای سئو ، ما آنها را تکنیک های کلاه سفید می نامیم.

به عبارت دیگر ، SEO در اینجا است که نه تنها به شما - صاحب وب سایت ، وبلاگ نویسی ، کارآفرین بلکه بیش از همه کاربرانی که در عین حال بازدید کننده بالقوه ، دنبال کننده ، مشتری خوشحال و طرفدار برندهای خاص شما هستند ، در اینجا خدمت می کند.

ماجراجویی SEO خود را شروع کنید

خانه بازی کودک
در زیر ما برخی از نکات معتبر سئو را جمع آوری کرده ایم که به فضای آنلاین شما کمک می کند تا در عمق اینترنت بیشتر دیده شود و کاربرپسندتر باشد.

برای مرتب کردن امور و هرچه بیشتر ممکن است لیست ما به چند بخش تقسیم می شود. (بله ، SEO یک فرایند پیچیده و طولانی مدت است.) ما با برخی از ترفندهای کوچک و آسان برای پیاده سازی شروع می کنیم که می تواند تأثیر بسزایی در سئو وب سایت شما داشته باشد. هرچه عمیق تر می شویم ، شما در مورد سئو ، نحوه کار موتورهای جستجو و چگونگی ساختن یک استراتژی قوی سئو اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

هنگام اجرای آن نکات ، به یاد داشته باشید که بهترین همراهان در ماجراجویی شما خواهند بود: پشتکار و سازگاری در بهینه سازی وب سایت خود.

size_your_seo_performance_start_14_days_free_trial_leaderboard_728

مبانی بهینه سازی وب سایت در صفحه
توجه: امروزه شیوه ساختن آدرس های URL ، نوشتن برچسب های عنوان و توضیحات متا ، بهینه سازی تصاویر وب سایت و موارد دیگر از آنجایی که گوگل روی سایر فاکتورهای SEO (بیشتر بر روی محتوا و تکنیک های ساخت پیوند) تمرکز دارد اهمیت کمتری پیدا می کند. با این حال ، همانطور که ما در مورد اصول SEO می آموزیم ، تنها راهی که باید آنرا انجام دهیم این است که درمورد شیوه های خوب یاد بگیریم.

این دقیقاً همان کاری است که اکنون می خواهیم انجام دهیم.

1. ساختار وب سایت خود را روشن ، بصری و به روز کنید.
نحوه سازماندهی یک معماری سایت و ناوبری آن برای SEO و بازدید کنندگان شما بسیار مهم است. موتورهای جستجو برای یافتن و فهرست کردن صفحات از یک ساختار لینک عبور می کنند. اگر سایت شما به خوبی ساختار یافته باشد ، تمام صفحات و زیرشاخه ها توسط خزنده های موتور جستجو به راحتی پیدا و نمایه می شوند.

همچنین ، یک ناوبری بصری برای بازدید کنندگان شما کار خواهد کرد زیرا به آنها کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن آنچه را برای آنها پیدا کرده اند پیدا کنند. یک قانون "سه کلیک" می گوید که هر گونه اطلاعات در وب سایت باید حداکثر سه کلیک برای کاربر در دسترس باشد. اینگونه است که باید آن را برنامه ریزی کنید.

آدرس صفحه

 

ماشین شارژی کودک
2. یک کلمه کلیدی اصلی را در URL صفحه وارد کنید.
صفحات وب موجود در دامنه شما ممکن است برای بسیاری از کلمات کلیدی مختلف بهینه شود. گفته می شود بهترین راه این است که فقط روی یک عبارت کلمه کلیدی تمرکز کنید و مستقیماً آن را در آدرس URL درج کنید. از hyphens (-) به جای تأکید (_) در URL ها استفاده کنید.

۳- به جای زیربناهای (_) در URL ها از خطوط (-) استفاده کنید.
هنگامی که از زیرین برای جدا کردن کلمات به نام URL استفاده می کنید ، Google آن را به عنوان یک کلمه واحد می خواند. این بدان معنی است که با خزندگان جستجو به عنوان "thebestseopractices" با خزندگان جستجو رفتار می شود. خواندن آن دشوار است ، درست است؟

4- آدرس URL استاتیک را به جای آدرس پویا انتخاب کنید.
دو نوع آدرس وب وجود دارد: استاتیک و پویا.

یک URL ایستا به این شکل است:

your-domain-name.com/categ/the-best-seo-practices

یک دینامیک می تواند مانند این باشد:

your-domain-name.com/categ/؟p=028705

در حالی که موتورهای جستجو می توانند هر دو آدرس اینترنتی را به راحتی درک کنند ، اما URL های پویا برای انسان کاملاً ناخوشایند هستند.

به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ در وردپرس دارید می توانید ببینید که آدرس URL پیش فرض یک پست خاص پویا است.

وقتی دکمه "انتشار" را کلیک می کنید ، وردپرس به طور خودکار آن را به یک آدرس استاتیک تبدیل می کند. با این حال ، کلمات کلیدی تصادفی را از عنوان وبلاگ انتخاب می کند. از نظر سئو ، بهتر است خودتان نام URL را ویرایش کنید که مطابق شکل بالا امکان پذیر است.

5- آدرس URL را مختصر ، توصیفی و مرتبط نگه دارید.
یک بازدید کننده باید بتواند با یک نگاه بگوید که یک وب سایت خاص درباره همه چیست. اگر خودتان آدرس URL را ویرایش کنید ، نه تنها به نفع بهینه سازی کلمه کلیدی کار خواهید کرد ، بلکه درک کاربر را برای درک آسان تر آنچه در وب سایت خاصی پیدا می کند ، نیز آسان می کند. با این روش زندگی جستجوگر را کمی ساده تر خواهید کرد.

سئو سایت در ارومیه


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها