21. استراتژی محتوای خود را با دقت برنامه ریزی کنید.
بله ، شما باید برای محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید ، یک استراتژی داشته باشید. نه تنها باید دقیقاً بدانید که چه نوع اطلاعاتی را می خواهید تهیه کنید ، بلکه همچنین چند مرتبه. این امر بخصوص اگر وبلاگ خود را در وب سایت خود اجرا کنید صدق می کند. با ایجاد نقشه راه برای ایجاد محتوا شروع کنید.

22. خواندن مطالب خود را آسان کنید.

سئو سایت
در اینترنت ، مردم تمایل دارند متن را اسکن کنند نه اینکه آن را از روی جلد تا جلد دیگر بخوانند. به همین دلیل است که باید ساختار واضحی از تک تک مطالب ارائه دهید. از عناوین ، زیرنویس ها ، گلوله ها و جواهرات در مناسب ترین بخش های نسخه خود استفاده کنید.

همچنین ، سعی کنید مطالب خود را کمی واضح تر جلوه دهید - از تصاویر ، نمونه های زندگی واقعی ، اینفوگرافیک ها یا فیلم ها استفاده کنید تا اطلاعات بهتر نشان داده شده و مطالب خود را به یاد ماندنی کنید. همچنین فراموش نکنید که کلمات کلیدی مناسبی را در طول محتوا قرار دهید.

23- از تمامی مطالب تکراری در وب سایت خود مراقبت کنید
محتوای تکراری - همان محتوایی که در چندین URL منحصر به فرد به نظر می رسد - مورد استقبال موتورهای جستجو قرار نمی گیرد و می تواند باعث افت جدی در رتبه بندی وب سایت شود. با این حال ، گاهی اوقات سخت است که از تکرار مطالب جلوگیری کنید ، به خصوص در وب سایت های تجارت الکترونیکی که همان محصول در صفحات وب جداگانهای با اندازه و / یا رنگ متفاوت ارائه شده است.

در مواردی از این دست ، شما باید از یک برچسب متعارف استفاده کنید که نشان می دهد کدام صفحه باید در رابطه با محتوای تکراری به عنوان اصلی در نظر گرفته شود. همچنین می توانید از یک تغییر مسیر 301 استفاده کنید تا مطمئن شوید آب SEO به یک آدرس وب سایت هدایت می شود و به چند صفحه وب تقسیم نمی شود.

ایجاد لینک اهمیت زیادی دارد
24. برای سایت خود یک پروفایل بک لینک سالم بسازید.
پیوندهای ورودی که به سایت شما می آیند دومین عامل مهم SEO (بلافاصله پس از محتوا) هستند که تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما دارند. از روزهای اول تهیه یک استراتژی SEO برای مشاغل خود ، باید برنامه ریزی کنید که استراتژی های ساختمانی را در چه زمینه هایی سرمایه گذاری کنید.

انتخاب وب سایتهای معتبر و مرتبط که مایل به دریافت بک لینک هستید ، شروع خوبی خواهد بود.

سئو سایت در قزوین

25. هنگام دستیابی به لینکها ، فقط هدفهای با کیفیت هدف قرار می گیرند.
فقط پیوندها از وب سایتهای با کیفیت و قابل اعتماد که میزان زیادی از ترافیک را به خود جلب می کنند می توانند تأثیر جدی و خوبی در رتبه بندی وب سایت شما داشته باشند. اگر یک وب سایت معتبر به شما لینک دهد ، برخی از این "اقتدار" به سایت شما منتقل می شود.

موتورهای جستجو کمی بیشتر به سایت شما اعتماد می کنند. و هنگامی که آنها را به عنوان منبع خوبی از دانش در نظر می گیرند ، آنها نیز مایل هستند که آن را در SERP های خود رتبه بالاتری کسب کنند.

به یاد داشته باشید: کیفیت همیشه در مورد پیوندها ، محتوا و سئو به طور کلی اهمیت بیشتری دارد. تعداد زیادی پیوند اسپم فقط می تواند به رتبه شما صدمه بزند ، نه اینکه آنها را بالاتر ببرد.

26- در پیوندهای حمایت مالی سرمایه گذاری نکنید.
به مراتب بهتر است به جای پرداخت هزینه برای مقالات ناخواسته یا تبلیغاتی با بک لینک به وب سایت خود ، روی دسترسی به وبلاگ های معتبر و تأمین ارزش واقعی آنها متمرکز شوید. چنین نشریاتی باعث ایجاد ترافیک زیادی برای شما نخواهد شد و همچنین به اعتبار خوانندگان اعتبار نخواهد داشت.

خیلی بهتر است اگر وبلاگ یا رسانه ای قابل احترام را از طاقچه خود پیدا کنید و تخصص گسترده خود را در مورد یک موضوع خاص در قالب یک پست وبلاگ ، مطالعه موردی ، اینفوگرافیک ، ارائه و غیره ارائه دهید.

ارزش واقعی باعث ایجاد ترافیک ، پیروان ، تعامل و بک لینک می شود. وقتی چیزی ارزشمند می دهید ، در عوض یک آب برگردان با کیفیت دریافت خواهید کرد. هیچ پولی نمی تواند نتایج پایدار سئو و پیوندهای ورودی با کیفیت مانند آن را به شما بدهد.

27. پیوند به وب سایت های با کیفیت دیگر.
اگر به وب سایت های دیگر پیوند دهید ، شما نه تنها به تبلیغ محتوای آنها کمک می کنید ، بلکه به دیگران نیز اطلاع می دهید که وجود دارید. به همین سادگی. و اگر محتوای با کیفیت ارائه دهید ، افرادی که کار شما را به اشتراک گذاشته اید ، مایل به تبلیغ وب سایت شما نیز هستند.

ایجاد لینک پیوند با کیفیت بیشتر مربوط به ایجاد روابط است و نه تبادل لینک.

28. با کمک به مردم پیوند کسب کنید

سئو سایت در قم
در دنیای سئو ، ارز لینک است. وقتی به دیگران کمک می کنید ، به عنوان مثال با به اشتراک گذاشتن دانش ، بینش های ارزشمند ، نکات اجرایی آسان و ابزار رایگان ، همیشه چیزی را در عوض دریافت می کنید. کاربران معمولاً احساس قدردانی و نیاز به ارائه چیزی در ازای آن را دارند - آنها پیوندهایی را ارائه می دهند.

اگر تصمیم دارید که برای کمپین های پولی هزینه کنید ، هزینه آنها را نه تنها به منظور به دست آوردن بک لینک ، بلکه برای کمک به مردم در نظر بگیرید. سازمان های خیریه و غیرانتفاعی زیادی وجود دارند که به دنبال حامی مالی هستند. در عوض ، آنها را در وب سایت های خود ذکر می کنند.


مشخصات

آخرین جستجو ها